onsdag 24 april 2013

Imorgon och vidare!

Imorgon åker jag till Stockhom för den Internationella Seriefestivalen!

Den drar igång på fredag och jag ska se till att ta riktigt mycket bilder att lägga här på bloggen. Jag kommer ju inte ha ett bord i år, men jag lovar att smuggla upp några exemplar av Legend på någon annans så att den finns att tillgå för den som vill ha. Lyckas jag inte med det så blir det till att köpa 03:51, vilket är en skamligt prisvärd antologi, och den innehåller en massa andra jävla serier, som är förolämpande bra de också!!!

Själv skall jag mest roa mig med att slippa slita vid ett bord. Även om försäljarandan säkert kommer smyga sig på. Träffa alla Gävletecknarna, Ola Skogäng, och alla andra udda serietecknare jag nyss påbörjat bekantskap med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar